lillepuh skrev:
Det som är mest beklagansvärt är att några av er som skrivit och klagat har levererat block som inte haft rätt mått, man får med andra ord sy till något på dem! De är också i sådant skick att man inte kan använda dem med mindre än att man sitter och syr om dem för att de skall hålla ihop. Dvs om man nu skall använda dem till någonting som skall kunna tvättas också, vilket jag i ett tidigt skede klargjorde att jag hade för avsikt att göra.
Så var det med den VÄNskapsquilten. Usch och fy, säger jag bara!
Ja, nu är denna vänskapsquilt avklarad med allt vad detta har inneburit. Jag tycker att det har varit jättekul att vara med, så kul att jag är med en gång till. Blocken som jag fått hem till mig är fantastiskt fina var och en för sig och det kommer att bli en fin bonad att hänga på väggen i mitt syrum. Jag är en av dem som fått ett par block som inte haft riktigt rätt storlek, jag har också haft åsikter om att Ingrid inte levererat i tid men att skriva här på sysidan att några block är i sådant dåligt skick att de inte går att använda, det tycker jag var ren förolämpning. Jag vet inte vad man har för krav på sömnad och människor när man gör ett sånt uttalande och dessutom är med i en vänskapsquilt. Mina block går att använda utan att jag behöver sy om dem. Detta var mitt lilla inlägg i frågan.
|