Citat:
mariatherese skrev:
Original och original. Den första namninsamlingen du refererar till gäller bara vår grundade mening och har bara lite strax över 521 namnunderskrifter.
Sen har du gjort något fel när du lagt in länkarna, för de blir inte klickbara om du både anger dem som länk i forumspråket och lägger till http:// i länknamnet.
|
Det jag refererade till var att det är journalistförbundet som hänvisar till den URL:en. Och då kanske den känns mer "rätt" när sitt eget förbund går ut med detta upprop. Det var min tanke.
Och jag håller med dig till fullo.Bra samhällsprogram måste få finnas kvar. Såpor har ju de andra kanalerna i överskott. Hoppas bara att fler lyssnar till detta upprop och skriver på. Massmedialt brukar det ju ha en bra tyngt när det sker. Men... pengarna är ju det som styr i mångt och mycket tyvärr.
Felet jag gjorde var att jag använde sysidans infogaknapp tjänst. Kollade inte så noga då men nu när jag tittar efter så lägger den en
HTTP:// dubblett av någon anledning. Tar man bor den så fungerar inte länken. Inte när jag gör det i alla fall
Lägger in den manuellt så då gick det bättre.