Hej på Er alla och framför allt hej på dej Anna.
Det är jag som är den "oseriöse" säljaren...
För att göra en historia lite kort (sjukdom, kraschad dator mm.)
Brother skickar ibland med "fel böcker", därför öppnar jag alla paket. Boken var på holländska och det bara en uppdateringsskiva (fel av mej att säga trasig skiva) i paketet, då tog jag och brände en kopia av vad jag trodde var det hela programmet, i väntan på en "hel".
-Detta har jag kanske förklarat dåligt för Anna
- ber så mycket om ursäkt i så fall...
Det var det nu inte utan en av mina beatlesskivor som ligger som virtuell cd på hårddisken.
Ber om ursäkt för att jag tvingar dej att lyssna på sådan dunka-dunka musik och det var inte medvetet att skicka olaglig musik på detta sättet.
Så precis som det säges...kopia är inget bra men en nödlösning för att komma igång.
Orginalskiva är på gång (borde komma in till mej under dagen, läs torsdag) & även engelsk bok isället för den medföljande holländska.(bok ska vara skickad direkt från HK)
Programmet var av v5 och nya v6 är på gång in till Sverige, 5:an är slut vilket jar gjort att det är svårt att få tag på en skiva.
Hoppas att dom andra sakerna som du fick med är trevliga och användbara dom oxå.
På mässor är "alla" symaskinsmontrar bemanade med säljare från olika butiker som konkurrerar om dej. Detta kan vara ansträngande för både konsument och säljare och kan ibland uppfattas som pushigt och otrevligt, vilket jag beklagar. På nästa mässa så ska det troligen bli ändring i bl.a. brothermontern med att vi samarbetar och delar orderna inom gruppen, allt för att göra det trevligare att besöka mässan och då gärna brother montern i framtiden.
Brothers maskiner är bland det trevligare man kan äga och sy på, så det är skönt att Ni oxå tycker om maskinerna
Önskar Er alla en trevlig december med mycken sömnad & brodyr och en riktigt God Jul. Kaj.