Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-07, 13:22   #3
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Om jag skulle till en sådan fest så skulle jag nog föredra goda smörgåsar eller liknande framför konstigheter. Jag har tyvärr den egenskapen att jag är extremt känslig mot allt vad artificiellt heter när det gäller sötningsmedel. Det smakar fränt och beskt för mig och smaken sitter fast i munnen ca 1 timma efteråt oavsett hur mycket man än sköljer och äter annan mat. Det blir mycket lusläsande av innehållsförteckningar för mig, speciellt nu när jag bantar! Så hopplöst många "diet-produkter" har fejksocker. (ibland glömmer man sig och köper nya produkter och man får den där otäcka smaken som sitter fast länge och man slänger skiten, speciellt den nya grejen med sukralos!)

Annars tycker jag det vore lättare att helt sonika göra olika saker.....Kanske inte 3 olika, men åtminstone 2 olika. 1 äggfri och 1 sockerfri så kan resten välja det som passar dem bättre. Det behöver ju inte vara helt olika utan liknande typ av bakverk.

Men enklast vore smörgåsar eller liknande "förrätt"-mums.. Lättare att undvika båda ägg och socker.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat