Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-25, 17:11   #14
axyzvslut axyzvslut är inte uppkopplad

Hej Framför allt till dig jennifer.
Tyvärr har det varit lika dant för mej och min gubbe,vi fick inga barn heller.Det är konstigt för man blir tonåring och börjar skydda sig för att inte få barn och åren går och jag hade aldrig ett oskyddat samlag . sen en dag var man framme vid att NU vill vi ha barn och då var jag 30 år.Komiskt så trodde man att man skulle bli med barn direkt. men inget hände.Och sedan följde år av tempkurver och undersökningar och plannerade samlag men tyvärr det blidde inget.
Sedan förlikar man sig med det och tycker att det är skönt att slippa hela fokuseringen med barnaskapande.
Nu så har åren runnit iväg och min tid för barn.
Men det jag mest vill säja är att du kan få ett mycket bra förhållande och göra saker tillsammans och verkligen få en tvåsammhet pga av att inga barn har tagit tid från en.
Vi har och är mycket tillsammans, gjort cykelsemester på 100-talsmil.Åkt motorcykel runt hela europa,varit mycket i Usa, Och nu åker vi runt i europa med husbil.
Om man kan släppa fokuset på barn som det enda som betyder något i livet då har du vunnit mycket.
Det är ju trots allt så att har du ett liv som du trivs med och har roligt och ett bra förhållande,
innan du fokuserade på barnaskapande så försvinner inte det för att du får veta att du blir barnlös. Jag vill mest ge lite tröst till er som är unga åch råkar vara i en sådan sits.
Ann-Christin
axyzvslut är inte uppkopplad   Svara med citat