Det är tyvärr rätt så vanligt att de små IT-företagen blir för stora alldeles för snabbt och med okvalificerade säljare som stab fungerar inte kommunikationen mellan kunden och företaget så bra.
Nu var ju artiklarna några år gamla så det kan ju ha ändrats. Och jag tar inte parti alls, tvärtom.
Jag har haft en rättslig tvist med en av de största på marknaden, som när de startade för ca 10 år sedan enbart bestod av 2 personer. Det var många turer innan jag gick vinnande från hela affären. Detta företag fick också mycket kritik liknande denna men i dag så fungerar det tydligen ua.
Men det jag reagarade på var att tyngden på kritiken låg i prisbilden.
Man behöver inte vara oseriös bara för att man har en prisbild som ligger över medel.
Det kan även vara en trygghet att betala lite mer och slippa allt jobb själv. Och en del vill betala för att slippa. Så något lurendrejeri behöver det inte vara bara för att prisbilden ligger lite högre än vad vissa andra tar.
Så jag hoppas ni förstår min reaktion, Det är som sagt kritiken på priset jag reagerade mot.
Hmmm...??? Det blir lite svårt att i text förklara. Men jag gör så gott jag kan :-)
I morgon köper jag svensk oxfile och struntar i lättfalukorven. :-)
ElisabethS
|