Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-02, 16:41   #22
Gidget Gidget är inte uppkopplad

Det har hänt en hel del på sysidan i sommar både bra och dåligt. Att så många gjort så mycket denna sköna sommar! Att många gjort annat än sy, brodera, virka och sticka är naturligt.
Men, allt man gör hör kanske inte hemma på sysidan, det är tråkigt att denna diskussion över huvudtaget behövs. Sidan heter "sysidan" och de som skrivit reglerna har gjort det bra och de gör ett jättefint arbete. Visst är det kul att berätta att vi gör annat också men då räcker det kanske med en bild och en hänvisning till en annan sida som man lagt upp sina andra saker. Jag har själv lagt upp ett smakprov på min andra hobby, men inte allt som jag gör där.
Jag tycker också att man kan tänka sig för lite innan man lägger upp något eller kommenterar på sysidan. Många bilder visar inte riktigt vad man gjort eller vad det föreställer, ibland saknar jag en liten beskrivning, en del bilder har dålig skärpa är mörka etc. Jag tycker också att en del kommentarer är lite konstiga, jag förstår inte alla, men det kanske mer beror på mig än på de som skriver.
Sysidan är en helt suverän sida där alla hjälper alla, där alla inspirerar alla, låt oss fortsäta med det och "Tvekar du - gör det rätta"
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat