Jag tycker det är befogat att lägga in en bild framifrån och en bakifrån, speciellt när plagget har detaljer som är intressant att se (gäller inte t-shirts eller vanliga tygväskor eller dukar eller vad det nu kan vara). Så det är jag glad att många gör, för då kan jag själv få idéer på skärningar eller dekorationer.
Jag har tittat trettio sidor bakåt i bildalbumet och jag hittar inte många som lagt in mer än två bilder på samma plagg där det inte varit befogat. Skall man verkligen gnälla om två bilder?
Visst kan man tycka att det går att lägga ihop två bilder till en men om då alla de som inte kan göra det (eller inte orkar) istället låter bli att publicera baksidan på plagget så ser jag hellre två bilder.
Det blir så trist att gnälla om att någon har lagt in ditten eller lagt in datten då det riskerar att bli färre bilder. Jag ser hellre att det kommer in hantverk som kanske inte är exakt sömnad, men att det kommer in mycket, än att folk skall sitta och fundera på om de vågar publicera sin bild med risk för att det "etablerade sy-side gardet" kanske misstycker? Så ser iallafall jag det. Det jag inte är intresserad av tittar jag inte heller närmare på, men jag tycker ändå det är bra att bilden publiceras (även om det är den sjunde vad det nu må vara i raden).
Men så tycker ju jag...