Ämne: Färganalys
Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-21, 20:05   #6
avslutad081031 avslutad081031 är inte uppkopplad

Citat:
beasfarmor skrev:
I slutet av 80-talet, just när färganalyser började bli populärt, gjorde jag min första - var enligt expert en typisk höst med gula, orange och bruna färger. I vissa av dessa färger trivdes jag aldrig bra så därför gjorde jag en ny i slutet av 90-talet hos en annan "expert" blev denna gång en typisk vår-vinter???? Färganalys i all ära - idag tar jag på mig det jag trivs bäst med, d v s blandar hej vilt
Ojdå, det var ju inte så lyckat. Någon har sagt mig att man oftast gillar de färger man passar i... Jag älskar röda och oranga färger, och aldrig någon av de ljusa pastellerna med blått i så jag hoppas att det är det analysen kommer fram till också.

Jag har en manlig bekant som fick färganalys i trettioårspresent och där har det verkligen gjort susen. Jag blev lite inspirerad när jag såg hur han "lös upp" i sina nya färger. Tyvärr var hans "analytiker" inte från GBG området. En arbetskamrat har också talat gott om sin färganalys, men hennes analytiker jobbar tyvärr inte längre.

Man får nog gå på rekomendation om man skall betala mycket pengar för det så att man får bra valuta. Det där med färger är ju inte så lätt, minsta nyans gör ju hela skillnaden så en analytiker med ett tränat öga är nog det bästa.
avslutad081031 är inte uppkopplad   Svara med citat