jag kollade just upp kommentaren för att hänga med i diskussionen. men jag förstår inte riktigt kommentaren, den kanske är redigerad eller sencurerad efteråt? Så här såg den ut när jag läste den "vilken fin modell du fick då men fin kläning" det ser ju ut som nått e borttaget, eller så.
nåväl, det är ju så eftersom det finns en möjlighet att rösta, och man kan väl välja om man vill kunna få röster o kommentarer på sina alster, har jag för mig. men, fortfarande ska det ju vara konstruktiv kritik, och om man ska lägga en röst får man ju gärna motivera den. det är ju inte kul o då en 1:a o sen ingen motivering till varför.
Vad gäller bilder på annat än ens alster är jag lite kluven, eller, snarare inte benhård. jag tycker det är okej att man lägger ut bilder på tyger, annat material, saker som man har blivit inspirerad av, sin syhörna som en del lagt upp osv. det här är ju ett forum för sömnadsintresserade (ja, stickning, virkning, vävning osvosv) det finns forum för det mesta.hela poängen känns ju som att det ska vara bilder inom det ämnet som läggs ut.
|