Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-04, 13:43   #265
lillepuh lillepuh är inte uppkopplad

Jag har nu fått mitt tredje block med posten. Motivet var även denna gång mycket speciellt och väl genomtänkt. Jag tackar så hemskt mycket!

I glädjen finns dock även denna gång smolk i bägaren. Blocket är inte lika stort som det skulle ha varit.

Det betyder att jag nu fått TVÅ av TRE block som inte överensstämmer i mått med det vi kommit överens om.

Sedan kan jag inte låta blir att undra och som får tolkas hur gnälligt som helst! - Eftersom ni nu varit ute i så god tid och det är långt till att blocken skall vara poststämplade= 31 juli, förstår jag inte varför det inte hunnits med att ta bort allsköns tåtar,trådar,trådöglor och ofästade saker som sticker ut lite här och där mm. Som det nu är kommer det att kräva en arbetsinsats från min sida för att kunna använda blocken, vilket gör mig lite ledsen faktiskt! - Jag hoppas att resten av blocken inte skall bjuda på denna mindre trevliga överraskning. Eftersom jag tänkt använda dessa block i ett sängöverkast,fordras det att det går att tvätta blocken, utan att de faller isär eller att sömmar lossnar odyl.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är bättre om blocken är något för stora än för små!
lillepuh är inte uppkopplad