Visa ett inlägg
Gammal 2006-04-27, 20:12   #4
chrille chrille är inte uppkopplad

Borås framför Sthlm

Textilcentrum i Sumpan är det jag skulle rekommendera också i Sthlm.. för tillbehör har vi ju Mattssons band på kungsg. och Rydströms
på malmskillnadsg också.
Tygvaruhuset i Sickla ser ut att ha mycket också men de är lite som Ohlssons, de kör mycket på kvantitet och tar in samma grejor hela tiden. Personligen tycker jag de mest bara har en massa fult!

Men kan ni svänga förbi Borås istället för Stockholm så GÖR DET är mitt tips! Borås är mkt bättre än Sthlm! Finns massa stora butiker där som har myket tyger och det är märkbart billigare än Sthlm också! Kan nästan vara så mkt som halva priset på samma tyg i Borås!

Mitt sista (och bästa) tips är att vara egenföretagare och köra genom agenter. De har såå mycket mer än tygaffärerna. Det kan dock va svårt att veta vilka som är bra och trevliga att ha att göra med.
Har du firma kommer du ju oxå in utan problem på Textilcentrums grossistlager. Det är nog också därför ni har haft problem att bli insläppta i butiker som t.ex. Textilcentrum som har ett litet grosslager för företag. Lycka till! =)
chrille är inte uppkopplad   Svara med citat