Ett litet tips att tänka på innan du laddar ner Embird...
Om du laddar ner den äldre versionen av Embird (2003) och Embird studio 2 då kan du i 30 dagar använda det fullständiga programmet och lära dig mycket mer än med Embird 2004. Skillnaden, tror jag, är inte så stort mellan de två versionerna, mest förlust i grafiken. Det syns när du kollar broderierna i 3D annars framkommer det inte speciellt.(Gratis versionen av Tajima-ambassador är bättre till detta ändamål.)
Ja... Då har du möjlighet att göra små broderier upp till 7 000 stygn var i Embird studio och spara dem, eller göra detaljer och klistra ihop i Embird Editor (alltså själva Embird programmet) till ett stort broderi och spara sedan. Efter 30 dagar blir det dags att köpa (eller prova på en annan dator, eller formatera om hårddisken). Om du köper den gamla versionen Embird 2003 så kommer Embird Studio 2 ändå att fungera även om du inte köper den. Men det kanske inte behövs. Att göra egna broderier kan "7000"-tekniken fungera.
Samma med Sfumato(äldre) men där kan du bara göra broderierna av 3000 stygn och det är inte användbart i mitt tycke eller så är jag inte insatt mig i denna teknik än.
Vem vet… Men om du kommer att tycka om programmet då kan du sedan köpa den nyare versionen. Av installera den första och lada ner den nya.
Det är den billigaste varianten som jag vet.
Hälsningar Milla.
P.S.Dina björnar är jättefina.