Jag håller med, brukar kolla in på sysidan av bara farten. Ibland kommer jag på mig själv när jag intresserat sitter och läser om saker jag inte ens i mina vildaste fantasier kan tänka mig att syssla med: amningskuddar, medeltidssärkar, quilting etc..
Jag tror att jag lägger ner mer tid på sysidan än andra websidor, mina vänner på div.epostlistor gällande helt andra saker än sömnad (gamla macintosh-datorer, motorreparationer, datorgrafik etc...) undrar ibland om jag svikit dem när jag varit aktiv på flera veckor... sysidan har tagit över
Det är knappt någon i min bekantskapskrets som sysslar med sömnad, möjligen någon som har en gammal symaskin att lappa jeansen med. Den här sidan är som en stor burk vitaminer ibland, man behöver bolla lite idéer, ställa frågor och se era fantastska projekt. Och som sagt, vi utgör ju en minst sagt brokig skara av sömnadsintresserade, härligt!
Vad? Iréne, vet du inte att vi här nere i södern har ett så bra klimat att vi är trötta på att vara utomhus? Vi sitter inne och syr istället för att springa omkring i skogen efter älgar eller hoppa omkring i folkdräkter och spela fiol
Sy så det ryker!
jonne