hej!ja de är synd att de inte finns allt i sverige att få tag i men om de sen finns så blir de ju väldigt dyrt om man vill köpa mycket för inte brukar man få mängdrabatt när man beställer heller om man nu inte har tur och beställer från egen företagare som är givmild

för när jag beställer så blir det ofta stora mängder av både rivpapper och nålar m.m för frakten äter ju upp vinsten annars.hitintills så har jag haft tur och fått grejerna och sluppit tull för dom flesta grejerna men åkte på det när det var en klant som skrev fel värde på paketet och då fick jag betala ca 200 kr tull och avgifter för en vara värd ca 200kr hmmm men ibland så har tur som en tok med allt ibland tvärtom. jag ska beställa nålar från allbrands där jag beställt ifrån förrut och då kommer jag att beställa bobbins med 144st för ca 300kr(om jag inte minns fel)för dom använder jag till mina båda maskiner och det funkar jätte bra(plasthållare)och 100pack smetchz nålar för ungefär samma pris som bobbinsen.ja man får passa på att handla i USA när man är där och vi åker ev dit vi med på våren 07 då karln fyller 40 år. anne