Aha, en eBay-are till! Kan inte påstå att jag handlar mycket där, men jag köpte NEB bobbiner där härom veckan, och de är kanon för Brother-maskiner! Har tyvärr inte hittad dem i Sverige (vill egentligen helst handla i Sverige och hålla våra butiker igång, men ibland går det ju inte!).
Gjorde en trådbeställning härom dagen också. Jag ville ha en stor samling 1000-m minikoner polyestertråd (har inte hittat det heller i Sverige!) och lite annat lulllull (trådställ, rullknivblad $8.50 för 5 st t.ex), och hittade en bra säljare som sampackar. Hade bestämt mig för att marktransport (4-6 veckor) skulle duga eftersom det skulle bli en rejäl låda, men säljaren schabblade och tog flygfrakt i all fall (över $100!!), men aftersom jag hade fått grejorna så billigt bestämde jag mig för att inte korrigera, utan se fram emot att få hit det snabbt istället!
Ev åker min dotter till USA nästa år. Gissa vad hon ska få fylla en väska med! Sygrejor, sygrejor och ännu mer sygrejor!! Mönster, böcker, redskap...
|