Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-19, 09:45   #4
Lsp Lsp är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 42
Min försäljare var tillmötesgående när jag vill byta maskin, han skulle bara prata med Janome först, men då ville inte Janome byta ut den. Jag kontaktade Janome och det blev en brevväxling som slutade med att jag inte kunde handha en symaskin och att Janome inte ville prata med mig. Jag fick prata med min försäljare, men han ville inte heller prata med mig, han tyckta att jag skulle prata med Janome. Vem ska jag prata med då????
Hade det här varit en bil så hade det inte sköts på det här viset!!!!
Jag har funderat mycket på det här med lagningar/service, när man köper en ny bil så följer det med en servicebok där man skriver i allt som görs med bilen om det är årlig service eller lagningar och boken följer med bil, så skulle det vara symaskinerna också. Det skulle vara bra för alla, köparen, säljaren och när maskin måste in på lagning/service då ser man vad maskinen har varit med om.
Man ska väl få det som man har betalt för!/Lena
Lsp är inte uppkopplad   Svara med citat