Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-05, 13:43   #15
avsl090302 avsl090302 är inte uppkopplad

Ok. Jag har fått till konturerna. Jag gör nu denna bild som en test. Lär man sig bara funktionerna så kan man ju ägna sig åt finlir senare..

Jag pysslar med en båt. Jag har bara konturer på den. Jag lyckades fylla en del med stygn, genom att högerklicka och klicka på generate stitches, men nu kommer jag aldrig tillbaka till den del där jag kan högerklicka och dessa alternativ är aktiva..
Jag har markerat (tror jag då iaf) och har valt färg och stygn men jag får inte dit dom. Jag har suttit en halvtimme och klickat omkring..
Nu är jag rädd att det snart klickar till i huvudet på mig och jag får ett anfall av något slag...

Jag tror eg inte att embird är så svårt egentligen, inte när man satt sig in i det förstås.. men det verkar inte alltför svårt.. Åven om det förstås för dom som läser detta ser ut som att jag inget fattar..

Men genom att testa lär man sig men det är så himla trist när man kör fast hela tiden, och speciellt när man lyckas någon gång och sen bara ska ändra något och sen aldrig kommer tillbaka till där det lyckades...
avsl090302 är inte uppkopplad   Svara med citat