Ännu ett exempel på en handlare som inte vet vad han/hon pratar om verkar det som!
Jag vet inte vad priset kommer att vara på Innovis 1500, men jag skulle tro att det kommer att vara en mycket prisvärd maskin!
Men visst skiljer det mer än skärmen mellan den och Innovis 4000!!! För att ta någor uppenbart så har 1500 en broderiyta på ca.15x25cm och 4000 ha en broderyta på bortåt 20x30cm (lite mindre än så, men minns inte precis).
Man kan ansluta båda maskienrna till datorn via USB-port, men på 4000 kan man dessutom använda ett USB-minne.
Jag tror heller inte 1500 klipper hoppstygn som 4000 gör.
Det fins säkert många fler skillnader, så ta vad din handlare säger med en rejäl nypa salt!!
Lilla 500 är en jättesöt, lätt och behändig maskin. Men väldigt basic. Broderytan är bara 10x10cm, och får man den inte VÄLDIGT billigt tycker inte jag att det är något att satsa på. Jag har en hemma ibland, och den syr fint, men man växer nog rätt snart ur den tror jag. Den har också utgått ur Brothers modellprogram och ersatts med en maskin som tillverakdes för WalMarts räkning (270D). Men det kanske gör att man kan få den väldigt billigt?
Vad pratar din handlare om för priser?
|