Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-13, 18:31   #7
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

hej
ja det går att använda VISSA taijma ramar men inte de största, de är små o lite fjantiga dem som funkar. då föreslår jag durkee alla gånger!! de har ett mycket högre djup vilket gör att svårhopade objekt blir lätt hoopade.brodyr ytan är inte super imponerande på en MB4 20*24 men det är inte det viktigaste för mej, jag värdesätter prestandan. den broderar verkligen på allt lätt snabbt o utan massa spesial saker. Luv it!
Jag vet inte vart i landet du befinner dig, men är du i mina trakter så kom gärna o testa o klämm o känn på ramar o se vad du kan åstadkomma med en sådan här maskin.
för mej med en oändligt dum kropp är 4 nålar med färgkordinering en lisa, allt blev så mycket enklare mindre smärta och mer brodyr tid på effektivare sätt.
nu måste jag ju erkänna att tillsommaren så har jag nog ännu en stor ram som blir 240*320 heheh men den måste vändas en gång i maskinen. den ser jg fram emot!!

Jag har ju innan haft kombimaskiner. det funkade inte för mej jag sydde inte något då. bara broderade, plötsligt är det super kul att sy medans monstret jobbar bredvid mej
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat