Hahaha!
Jag sade just till min man: "titta på de här bilderna!". Han tittade och blev tyst. Jag kommenterade: "Jag tycker du ska vara glad åt att jag (än så länge) får ner mina trådrullar i diverse syskrin och Tupperware-boxar!?
Mannen nickade under tystnad...
Personligen hejar jag på Anders och hans trådrullevägg som just nu bara är en önskedröm. Åååh, tänk att få ha en vägg med bara trådrullar!?!?!
Jag försökte få 11-åringen att ha ett litet sommarprojekt på sommarlovet och bygga ett liknande väggställ till mig. Men se, det gick inte, han skulle ju bada varje dag. Jag sjönk till och med så lågt att jag var villig att göra avkall på i princip hela grundtanken om att kunna fästa allt på väggen... "Det går bra med vad som helst bara där är en planka i botten och lagom långa spikar som du slår ner i plankan!" Men, se det gick inte. GGrrrrrr!
Så nu till sommaren ska jag ge "fyran" lite mer mental påverkan i god tid, jag tänkte starta redan denna vecka och inviga "fyran" i min önskan.
Nu är jag till och med villig att ge viss form av ersättning, bara fyran håller sig sysselsatt under sommarlovet och jag får ett bra trådställ!
Tips på väl praktiserade och godkända mutor mottages tacksamt!
|