Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-08, 19:20   #3
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

eller hur, folk utan hobbies är ofta dem som mår sämst, måbra saker är de bästa..

måste bara berätta om en gång när jag bytte bil, från min blå ford till min svarta crv. jag åkte o handlade o parkerade nya bilen.
kom ut från affären o märker upprört att min bil finns inte att finna där jag ställt den, inte på hela farsta parkeringen faktiskt, självklart hade jag panik för mina hundar var ju i bilen, dem var stulna. hmm obehaglig överaskning för tjuven då mina vassa vovvar inte lät en främling ta ut dem ur bilen. jag letade i en timme efter bilen, så ringer jag min gubbe förtvivlat o berättar att hundarna är stulna o bilen också.
vilken bil letar du efter frågade han. fååården så klart skrek jag, hmm älskling du fick en bil i födelsedags present!!
ja just det ja, hundarna tittade på mej som jag var galen när jag gick 5 bilar bort o öppnade min nya bil. vi är ju 10 år äldre nu så jösses vad kan hända. som tur är finns det inte så många handikappbilar där jag bor, så kanske minns vi att det är denna som är vår hahaha
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat