Jag ska brodera en kudde med Swedish Santa och några vinpåsar med de stor tomtarna på den första jag broderade blev inte bra hade gått och köpt ganska långhårig päls som applikation till skägg o hår men sedan skulle de broderas över detta så det blev verkligen inte bra. Jag tog klippmaskinen jag har till min hund och satte på ett tuntblad med bara några millimeter klipp och rakade honom blev bättre men inte bra råkade raka lite förmycket på ett ställe så nu har jag köpt fleece som jag ska använda till nästa tomte ändå kan jag inte slänga den först tomten för han e fin på något sätt:-) Kanske kan han få sitta på en Vinpåse som present.
Annars har jag tänkt att brodera en del köpte mycket snygga broderier på Kreation by Kara när det var 75% rea bland annat lace brodyr som ska hänga i julgranen eller något ris av något slag.
Har även köpt mycket snygga örngott som ser ut som lexington som jag ska brodera monogram på och ge bort i julklapp.
Urban thread har just nu 50% rea på singel design och 25% på broderpaket. Lite snålt med 25% om man tänker på Kara.
Sedan har Husqvarnas Myembroideries 60%på allt koden är bfcm13
detta gäller från i fredags till 2013 12 02.
|