Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-14, 17:30   #3
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad

Citat:
Blanka skrev: Visa inlägg
Hej alla!
Jag har ett Husqvarna D4 program, men nu har jag köpt en ny symaskin en Husqvarna Diamond Royal och då blev jag erbjuden specialpris på det nya Husqvarna D6 programmet, det jag undrar är om någon vet skillnaden på D4och D6.
Är det värt pengarna att köpa ett nytt program så länge som D4 fungerar, är D6 bättre, fler funktioner osv?
Är det någon som vet något, inte ens maskinleverantören verkade veta mycket mer än att det inte längre finns några uppdateringar till D4.
Blir det ett byte att jämföra med skoda och mercedes eller blir det bara som att byta en volvo 2012 till en volvo 2013?
Någon som vet?
Oh, den maskinen skulle jag också vilja ha Vad gäller broderprogram så vet du säkert att det mellan 4D och 6D också finns ett 5D.
http://www.youtube.com/watch?v=HEoc6eJwNuU finns en 47 minuter lång introduktion (6D Introduction video) som jag tittat på lite smått.. om man inte är jätteslängd i engelska är videon lite svårförtåelig/dåligt ljud, men har väldigt tydliga bilder.
Jämfört med 4D, som jag också har, är skillnaden ganska stor. Om man däremot jämför med 5D relativt liten.
Personligen hade jag om jag köpt ny maskin troligen nappat på 6D.

Lycka till!
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat