Ämne: Men....
Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-10, 16:42   #12
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

Hej Annika

vem är duktig o vem är inte?
jag tycker att det viktiga är känslan man vill förmedla, inte kvaliteten.
när ajg tittar på mina tidiga alster tänker jag inte vad dålig jag var då o vad dåligt min maskin sydde, utan jag inser att jag utvecklats samt att jag nog blivit mer kräsen på kvaliteten .

jag tror knappt någon blir lockad av att brodera mina brodyrer som ofta ligger runt 500,000 stygn med ca 70 förgbyten. det är ju sådant som lockar mej, men jag tror de flesta andra storknar när de ser mina stygn mängdet, en av anledningarna till att jag bytt maskin är för att jag hela tiden tänker nyanser o lager på lager.
jag är ju ingen typisk maskinbrodyr kund heller, då jag högst motvilligt broderar söta små fåglar o blommor. jag broderar ju mycket djur dock, men oftast fantasilandskap o invänare. vilket gör att jag kanske inte lägger upp så mycket bilder heller.

det jag vill säga med mitt svammel, är OM du vill dela med dej av dina alser skall du göra det för att det gläder dej, vill man få hjälpsamma tips kan man skriva det o vill man bara delge sin passion gör man det..

när jag äntrade sysidan 2007 så var jag ett frågvist Troll dum som ett pulver o fattade ingenting, men tack vare goda sysidan insatser njuter jag av att kunna brodera..

var glad o stolt för det som du blir glad av oavsett du delar med dej eller njuter i hemets vrå
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat