HALLÅÅ!!
JAg måste bara få säga: "TACK!" och ett stort varmt TACK igen!
Nej, jag har inte startat tråden eller ställt frågan eller kommenterat något inlägg i denna tråd. Jag tänker helt frankt säga att jag har hitintills (sedan jag blev medlem i forumet) inte varit med om en så dynamisk diskussion där jag har lärt mig så oerhört mycket om symaskiner bara genom att läsa och följa alla inlägg.
Jag tycker, tänker och känner mycket (precis som de flesta andra människor gör), säger säkert alldeles för mycket andra gånger.
Men just den här tråden gör mig glad!
Varför då?
Läs den från början till slut en gång till och känn tonen.
Tonen är varm och välvillig, ord och meningar förklaras. I mina ögon/öron har det inte skrivits något elakt, tvärtom, bara ord, ord som har förklarat hur man själv har tänkt och menat, plus alla tekniska förklaringar! Jag har ikväll (haha, jag menar "inatt") förstått hur lite jag kan om symaskiner... Men jag vill förstå massor med mer, så jag hoppas på en lång fortsättning på denna tråd....

För jag tänker fortsätta läsa!

Varmt tack igen!
PS. Hoppas verkligen att ingen tagit illa vid sig av min ämnesmässiga dikeskörning. DS.
PS2. Om någon vill förbarma sig över ett otekniskt mirakel som jag, så är jag villig att komma på privat undervisning för att förstå ännu mer. DS2.