Tack Marie, då slipper jag beställa Bibbis universalsko i onödan. Tråkigt att den inte passar! Antar att du inte hittat ngn annan som passar heller för då hade du nog skrivit det.
Vet ju inte om det blir ett helt tokigt köp att köpa en Tefal om det inte finns strykskor på marknaden. Nu är jag verkligen i valet o kvalet. Annars får vi väl helt enkelt, om inga andra bra tips trillar in, rita av sulan o skicka in till ngn återförsäljare som får leta efter ett passande alternativ. Men risken finns ju att de inte hittar ngt som passar.
Men upplevde du att fjädern där bak oxå var ett problem? För funkar fjädern så är ju chansen större att man kan hitta en lösning. För det är väl fjäder bak på de hårda mer professionella skorna med, el är det en annan fästannordning på dem?
Jag skulle ju kunna köpa ett Tefaljärn o se till att det är öppet köp, rita av sulan o skicka in utan att använda järnet o vänta på att återförsäljaren skickar en, av honom utsedd, sula o passar det sen inte så är det ju bara att skicka tillbaka hela skiten! Kanske rentav skulle kunna få rita av ett järn i affären?! Är alla tefals ångstationer samma i formen på sulan? För jag har ju ingen lust att åka ända till Ullared bara för att rita av sulan...
Senast redigerad av Lillstrumpan den 2013-05-22 klockan 10:46.
|