Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-17, 10:53   #17
Hellebelle Hellebelle är inte uppkopplad

Böcker fick vi inte där. Jävligt dåligt faktiskt! När bara kursavgiften kostade 84.000:-

Vi hade inga böcker, ritade allting själva med lärarledda timmar som gick alldeles för fort hela tiden så i stället för att lära sig något så var det bara att försöka hänga med så man iaf hade det på papper. Men tror inte jag skulle fatta va vi gjort om jag kollar tillbaka på det vi ritat.

I böcker så står det ju förklarat oftast varför man ska göra si eller så. Men eftersom jag bara siktade på att hinna göra klart allting och att det skulle bli rätt också så tycker jag inte att man hann förstå särskilt mycke. Jag hade velat skriva upp på postitlappar med egna ord hur jag gjort det ena eller andra man det gick för snabbt för att hinna skriva med egna ord.

Hann inte göra det på fritiden heller efter skolan för då hade alla lärare man hade förväntat sig att man skulle göra supermycke läxor i varje ämne. Suck

Så nu är jag på jakt efter böcker i mönsterkonstruktion där det står tydligt varflr man gör si eller så. Och då kommer jag väl ihåg en del saker också.

Men som sagt, om jag kollar på mina ritníngar i pärmarna som vi fyllt och vill göra ett par bralor i en modell vi fick göra i speedtakt så skulle jag inte ha en aning o hur man gjorde tyvärr.
Hellebelle är inte uppkopplad   Svara med citat