Ämne: Tyg.se
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-06, 22:14   #25
laura laura är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 89
Dubbel leverans!!

Jag har också beställt från tyg.se och jag har fått motsats "problem". Ja jag fick två paket i stället för ett!!!! Jag fick ett paket som skulle skickas till en kund i Frankrike!!!! Konstigt.... (jag är själv fransyska!).
Jag ringde och berättade detta. Kvinnan på kundtjänsten tyckte jag skulle skicka paketet tillbaka till de i tyskland eller direkt till kunden (kommer inte ihåg). Jag kände att jag inte hade lust att fixa detta då de tyckte att jag skulle betala portot och jag skulle få pengarna tillbaka av dem sedan....... Efter att ha kollat vad det skulle ha kostat för portot, alltså cirka en tusenlapp med dhl (det var ett rätt så tungt paket) ringde jag och sa att jag inte ville betala för det och jag fick behålla tygerna. (Tyvärr var det tyger som jag inte har haft användning för....) Jag tyckte rätt synd om kunden som inte fick sitt paket, undrar om hon har fått något alls, skulle inte tro det för det var massor med reatyger som förmodligen var slut....
Sedan dess har jag inte beställt något där, fick ett dåligt intryck, synd för de har mycket och billigt!!!
laura är inte uppkopplad   Svara med citat