Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-28, 09:46   #5
marie.s.g marie.s.g är inte uppkopplad

Läste du mitt blogginlägg från länken i mitt första svar? Ser det ut som på bilden i bloggen? (Klicka på den så öppnas den i ett större format) Där beror det på att byxan var utformad för en större mage som skulle ha behövt mera plats.
Bild lägger du in genom att använda bifogad fil, gemet ovan när du skriver inlägg. Välj din bild, eller flera och sedan tryck på knappen Ladda Upp. Då förs bilderna över till sysidan och då ser du det i rutan men inte i din text. Stäng uppladdningsfönstret. Här i redigeringsfönstret kan du trycka på knappen Förhandsgranska inlägg. Då får du se bilderna under texten. Nöjd? Ja då skickar du ditt svar/inlägg. Du kan inte flytta runt bilder utan får börja med gemet igen, ta bort bilderna du lagt upp och lägga in dem i önskad ordning sedan.
Bilderna nedan: först gem-listen som är knappar ovan skrivrutan, sedan den tomma rutan där du väljer filer (du kanske har svensk text på knapparna), sedan hur jag tryckt på knappen Choose file och via den dialogen valt bildfilen från min hårddisk, sedan hur det ser ut när jag tryckt på Ladda upp och är klar. Slutligen tryck på texten Stäng det här fönstret så blir du av med det, annars ligger det kvar.
(Detta tog för lång tid så Bila hann före !)
Bifogade bilder

marie.s.g är inte uppkopplad   Svara med citat