fick en idé...
Ideér får jag ganska ofta men ofta låter de bättre i mitt huvud än de är.
Jag är mycket för att organisera och har länge funderat på det här hur man skulle göra...frågan hur har ju stått i vägen så man har låtit det vara
I AOH de nyare tidningarna en sida där modellerna är avbildade som konturbilder.Om man tog och kopierade dessa sidor och i sin tur satte i en pärm. Så är det lite mindre att bläddra i. Ser man något som verkar intressant kan man leta upp just det numret...
Bilder är ju lättare att begripa än en text.
tankar kring det?
Eller skulle man försöka få ut ett register från AOH? Som för övrigt har den mest katastrofala kundservicen jag sett!!
Eller är det något vi skulle kunna sätta ihop tillsammans detär lättare att käka upp en mygga än en elefant
Ett hemligt system? En söt historia
Min mamma lämnade efter sig en stor kartong med ritade mönster (hon lever men har alzheimer sedan 12 år tillbaka)De har ingen identifiering över huvud taget. Kanske står det bakdel eller något.. Hur i tusan höll on reda på sina mönster. För hon var där i kartongen om man letade efter något. -Men vänta lite jag tror jag har ett mönster på det... hallllååå ja
kanske var det ett system hon hade som vi inte kunde se. Tyvärr är den lådan rotad i så många gånger att det nog bara är till att kasta dem... vilket tar emot.
Senast redigerad av Samigabriell den 2012-07-17 klockan 08:39.
Anledning: Jag såg att min idé redan var påkommen!!! hahahahah alltså kan den vara bra när många fler kommit på samma sak hhahah
|