Citat:
Lottan skrev:
Jag var ju inne kollade på Hilcos sida och såg en massa kläder som kom fram när man klickade på Creations/Womens wear men blir inte klok på om det är mönster dom säljer eller inte.
Nu var jag inne på neanobelle.se och såg en tidning med mönster som heter Knip mode - beställde de tre tidningar med damklädesmönster som fanns och det ska bli spännande och se om det är där mönstren kommer ifrån.
Sen undrar jag vad ni tycker om Hilcos tyger, är det bra kvalitet? Är det dyra tyger tycker ni? Blev ju liksom lite pepp på det där med att bli återförsäljare 
|
De kanske samarbetar med mönstertillverkarna?
Ett bra sätt att visa sina tyger är att sy upp plagget då är nog tidningarna bra.
Jag är en "lat" konsument så det är lätt att välja något färdigpaketerat. (ojdå, de råkade visst sälja både mönster och tyg till mig!)
jo, lite dyra tycker jag nog att tygerna är. Men, det är också bra kvalitét och snygga färg- och mönsterkombinationer!
Spännande om du gillade återförsäljartanken. På deras kontaktsida kan du fylla i dina uppgifter så kontaktar de dig, då kan du ju fråga hur det går till. Eller kontakta NeaNobelle som jag tror är generalagent för tyget i Sverige.
Lycka till!