Ämne: Hjälp!
Visa ett inlägg
Gammal 2004-08-16, 16:10   #6
dianno dianno är inte uppkopplad

hej Åsa! ja de är sant som du säger att det springer i väg när man ska handla tillbehör
jag själv fick "nöja"mig med att låna kort från firman jag köpt maskin av för de var så osäkert(då 2001) vilka kort som man kunde köpa til och sen så kostade själva programmet deco wizard(med diverse digitizing och andra tillbehör) så mycket pengar att jag tyckte de var bättre att bara låna korten
men så förra hösten så hittade jag en kortläsare som till min stora glädje passar till min maskin(hade sökt med ljus och lykta överallt och frågat på firman jag handlat ifrån men dom visste inge bättre och billigare alternativ så jag bestämde mig för att skicka efter från USA och de var på vinst och förlust jag beställde men de blev en fullträff
jag har laddat ner en hel del mönster från nätet som jag har användt till min maskin i pes format och jag har ju vart helnöjd med dom så därför köpte jag flera ramar så man kunde ha "brodyrjobb" väntande att bara sätta i maskin och välja motiv sedan och bara brodera för fulla muggar
tyvärr så växte jag ifrån den började vilja ha större brodyryta men jag vet ju att de går att "splitta" mönster i flera delar och sen brodera ihop allt igen men jag har aldrig lärt mig det, tyvärr men jag skulle säkert ha köpt en sådan maskin begagnad om jag hade börjat med broderier nu
mvh annex
dianno är inte uppkopplad   Svara med citat