Ämne: Tyg på Ebay
Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-02, 13:58   #19
V@nja V@nja är inte uppkopplad

Självklart betalar man ju för varan och för frakten, det förstår jag ju. Dom fick det mest att låta som om det var nån slags medlemskaps avgift som skulle dras och det var det jag undrade över. Men jag kanske missförstod. Eller så syftade dom på avgifterna som säljare får betala (komission eller hur det stavas och sånna saker).

Jag får kolla igen.
Tack för svaret!

EDIT.
Var nyss in igen för ett nytt försök men det låter verkligen som om det är en månadskostnad för Ebay. Så här står det

"By selecting, "authorise my card" below, I hereby authorise eBay to initiate charges to my credit card for membership and usage fees that I incur or have incurred on my account since my last billing date. This will also include any balance, which may presently be outstanding on my account. I understand that I am responsible for all seller fees in conjunction with my eBay account by me or other authorised users, and I authorise monthly deductions from my account for such fees. I understand that the amount charged may vary from month to month.

This authorisation to perform monthly charges to my credit/debit card will remain in full force and effect until eBay has received notification from me of its termination in such time and in such manner as to afford eBay and my financial institution a reasonable opportunity to act on it."

Någon som fattar?

Senast redigerad av V@nja den 2012-05-02 klockan 14:37.
V@nja är inte uppkopplad   Svara med citat