Ämne: Overlock
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-10, 21:04   #12
Ma-lou Ma-lou är inte uppkopplad

Tack för svar Lotta då kanske det finns hopp eventuellt byter jag ut den.
Tack Bila för svar hade den funnits i mina trakter där jag bor hade jag åkt till butiken och lärt mig och provsytt Evolution och de andra. Jag ringde runt men ingen hade några Babylocks hemma. De skulle kunna ta hem någon men man vill ju gärna ha lite att välja på när man ändå är där för att provsy och priserna var inte så bra som där jag nu köpte fick även med 6 st pressarfötter så det var en bra affär. De har samma pris på internet och butik jag kanske ska ta lite semester senare i vår och åka dit och provsy alla Babylocks det är ju smått vansinnigt att inte provsy. Nu tog jag en genväg tänkte inget kan väl gå fel när man köper en sådan maskin, hade aldrig hört att någon haft problem, men det är klart måndags ex dyker upp. Jag får pengarna tillbaka då jag köpt på deras internetbutik. Imagine har inte längre Wave sömmen på de nya maskinerna jag var på väg att köpa en Imagine wave från England i höstas men det blev inte av och när jag väl bestämt mig fanns de inte kvar med Wave tyvärr.
Ma-lou är inte uppkopplad   Svara med citat