jag har under 2011 haft det väldigt jobbigt. Skilsmässa och en fd man som har varit hotfull och mer eller mindre förföljt mig. Skaffade hemligt nummer i somras för att slippa dessa otrevliga sms. I går kväll hade han hittat mitt nya nummer vis en sons mobil. Troligen gått igenom den när sonen sov. Jag har inte hunnit eller lyssnat på min kropp, som skrek nu för 2 veckor sen STOPP. En ishiasnerv är klämd och då har smärtan gått ner i benet till knät, med nervsmärtor till följd. Det är det värsta jag nånsin varit med om...Jag äter en morfinliknande värktabletter. En sort 2ggr/dag som är långtidsverkande och en annan sort vid behov. Den tar jag 2 ggr/natt. Sen för nervsmärtorna har jag fått en multimedicin som är bra för det mesta som heter Lyrica. Nätterna är en plåga. dagarna går sådär, men befinner mig oftast i en dimma. Men då blir jag hellre hög på morfinet, än har denna smärtan. Att inte kunna vara ute å gå med hunden...Utan kryckorna blir jag helt fast. Vore fint å höra om det finns nån som upplevt detta helvete som jag går igenom nu.
|