Lite nyfiken på om Rutis som betalade 3000:- inkl. grundprogrammet menar File Assistent eller de mer avancerade dataprogrammen. Jag är nämligen helt knäckt över att det kostar 14.000 för dataprogrammet till maskinen. Känns lite avlägset när man är mammaledig!
Jag har däremot fått låna Husqvarnas Digitizing, Custumizing och Organizer av en kompis. Problemet är att hon inte hinner visa mig hur man gör, (det var därför jag fick låna det, hon hinner ändå inte brodera just nu). Jag trodde att det skulle vara lätt att fatta, men jag förstår inte riktigt. Är det någon som har ett bra tips på hur jag ska komma igång. Det jag vill göra är att skriva ett namn och sen lägga in en bild under. (Så som jag sett att många gör när ni broderar på handdukar och ger bort).
(Jag har bett henne om manualen, men hon är lite stressad just nu och jag vill inte tjata. Problemet är att jag har svärmor hos mig denna veckan och hon passar lillkillen=JAG HAR HUR MYCKET TID SOM HELST ATT SY, MEN KOMMER INGEN VART MED BRODERIERNA.
Hjälp mig någon!
|