Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-17, 21:23   #4
dekadance dekadance är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2011
Inlägg: 7
670g

aha, så jag kan alltså använda ett nyare "spolhus" till min modell? även fast modellen är gjort för endast spolen, eller "fungerar", utan själva spolhuset. http://www.sew4less.com/category/92/Bobbin_Case kommer inte på det svenska ordet för det men där.. Min maskin kan man lägga spolen löst i, men jag tycker personligen att det borde finnas en såndär till min maskin också, isåfall vad skall jag köpa? jag får inge bounce på tråden eller så när jag kör utan och det fungerar ju bara det att undertrådens sömmar blir rätt risiga när jag skall göra något snabbt, då får jag använda husqvarnan istället.. Det måste finnas någon form av spännare, eller är jag ute och cyklar nu? det är inte modellen som länken, detta är en golden panoramic 670G exclusive, men den ser nästan ut som streamlinern fast "mordärnare". Har inte hittat nån bild på den än som stämmer överens med den jag har, alla har en ratt mitt på och div andra detaljer som min har löst på annat vis, fler "spakar" på min för div alternativ samt svarta hjultrissor som man monterar vid lampan på mekaniken...
dekadance är inte uppkopplad   Svara med citat