Visa ett inlägg
Gammal 2005-10-27, 15:43   #9
Linnea Linnea är inte uppkopplad

Hej Rae!
Jag har fotograferat en serie när jag gjorde min fjäril med fryspapperbakgrund och hade som målsättning att lägga ut bildserien som undervisningsmaterial...har dock inte hunnit (du hittar minikurser i min webshot...skall dock lägga ut dem på min hemsida så blir det lättare att printa ut och använda dem). Nu skall jag hålla kurs i helgen med ett par av mina designade syprojekt och brodyrer och hinner nog inte lägga ut något innan dess...särskilt nu när jag pendlar mellan sjuksängen och syrummet...är det okey om du får utförligare förklaring nästa vecka då jag kan lägga ut dem?
Jag visar då steg för steg hur man använder fryspapper....skulle kunna göra en övningsuppgift...ett syprojekt som jag lägger ut som gratisprojekt...men vågar inte säga på studs när jag hinner göra det färdigt...bildserien kan jag dock lägga ut efter helgen. Just nu jobbar jag intensivt (designar och testsyr projekt som jag skall ha till kurser och även sälja på min hemsida...har även börjat stygnsätta igen )...och min tuffa infektion fanns inte inplanerad i mitt schema ))....får nog äta mer vitlök )))

Må så gott!
Linnéa
Linnea är inte uppkopplad   Svara med citat