Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-22, 14:52   #7
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Usch fy vilken dålig butik!

Det är klart man får service online också, men jag tänkte att om man inte är van kanske är det bra att få lite hjälp fysiskt.

Jag har också köpt maskiner online, min broydrmaskin och min overlock. Overlock är jag helt nöjd med! Men brodyrmaskinen, ja jag skulle ha valt en maskin som bara broderar för jag upptäckte att jag hatar att sy på en datorsymaskin. då skulle jag ju spara pengar om jag köpt en maskin med bara broderfunktion. (som det
finns till just min modell jag köpt, några tusingar mindre)

Nu har maskinen också börjat krångla (övertrådsspänningen sköts mycket godtyckligt av datorn och jo jag har öppnat och kikat på hur den beter sig och jo den sköts via datorn) och jag ser nackdelen med att jag köpt online. Om jag köpt lokalt så skulle jag ta med till butiken och visa...
Jag har kontaktat Russel och han tyckte att det var så skumt och skulle kontakta Brother men jag har inte hört av honom sen dess (sedan vintras) och jag har inte haft tid att bråka med maskinen mer.

Så det finns båda fördelar och nackdelar med att köpa online. Fördelen är ju att det är mkt billigare (om man köper från rätt ställe, haha) men nackdelen, ja just det ni ser ovan.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat