Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-23, 14:01   #8
FannyN FannyN är inte uppkopplad

Jag blir så glad att fler har min inställning! Småaktighet
är det absolut värst jag vet i alla former. Sysidan är rätt kluven för mig jag möter massor med generositet och hjälp som jag uppskattar samtidigt som det titt som tätt uppstår detta trams. Jag är eätt mycket rookie sömnad och stickning men jag jämför med min andra hobby som är hästsport. Där jag nu varit aktiv i fyrtio år. Hur många tusen timmar har jag inte hjälp andra ryttare med träningen gratis suttit i telefonen i timmar och gett råd tränat andras hästar etc för att bara vara SNÄLL! Om de sen blir bättre än jag och spöar mig på nästa tävling så är det ju härligt eftersom jag varit med och byggt upp den kompetensen! Vi delar ju en hobby!
Jag läste nyss en artikel om Gudrun Sjöden som jag tycker är fantastisk.Hon omsätter en halv miljard om året och älskar att bli härmad! Är man bra så lönar det sig utan småaktigehet! Min melodi är att tjäna pengar på annat så jag har råd med dyra hobbyer. Det känna onekligen lite enklare än att tro att man tex ska kunna leva på att sy solhattar i Sverige och andra söta flickdrömmar som stundtals poppar upp här!
FannyN är inte uppkopplad   Svara med citat