Visa ett inlägg
Gammal 2005-10-11, 17:03   #7
pelstud pelstud är inte uppkopplad

Jag har en Ipod mini 4 GB(grön), dessa håller på att försvinna nu men de är ändå min favorit. Ipod shuffle och Nano är för tråkiga och plastiga tycker jag, desstom finns de bara i svart och vitt (shuffle bara vitt). Det finns de som tycker att ljudet blir dåligt efter ett tag men detta är pga att de sprängt hörlurarna så då är det bara å byta. Jag har också hört att de kan börja hänga sig men det har jag aldrig varit med om. Om man ska köpa en Mp3 eller likande tycker jag absolut att Ipod är bäst, på min kan jag få in runt 1000 låtar, på en vanlig lite över 100. Det blir ju knappt någon idé då eftersom man måste byta ut musiken hela tiden. Priset är inte så högt om man räknar med kvaliten och den är faktiskt billigare om man räknar ut vad varje MB kostar. Ladda ner musik kan man göra även om man inte borde=). Dessutom kan man spara dokument på den och slipper då springa runt med disketter cd-skivor eller usb-minne. Och ännu en bra sak, de är snyggare än alla andra! Oj det blev världens längsta hyllning till Ipoden=)
MVH Ella
pelstud är inte uppkopplad   Svara med citat