Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-28, 13:51   #8
monica35 monica35 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 234
Citat:
zorrocky skrev: Visa inlägg
Tack för era svar! Härligt att ni verkar nöjda med maskinerna. Måste säga att jag är väldigt sugen på SE:n men det är mycket pengar, därför blir det en del fundering ändå.

)Monica, har du 2 st Platinum plus?? Är nöjd med min men känner att det vore roligt med något nytt. Tycker du att kortläsaren är en nackdel? Är jag bara fånig som vill byta? Det kanske räcker gott och väl att enbart skaffa mjukvaran?!
Ja jag har faktiskt det , köpte min första för ca 8-9 år sedan, minns inte riktigt, men det va direkt när den kom ut på marknaden, fick butikens första ex. den har aldrig krånglat, broderar jättefint, och bara går o går. så när man va inne i husq.butiker och jag hade mycket att brodera och funderade på en till maskin, så ville dom såklart att jag skulle köpa SE- mm,, men jag sa att ska jag ha en till - så blir det en likadan, den krånglar ju inte !!! så för ett år sedan, blev det en till, köpte enbart till ett d-card. kortläsaren går ju så fort att läsa in på, och man får ju plats med upp till 35 olika motiv. enkelt o lätt, beskrivningarna skriver jag ut- och vilka färger jag använder - o sätter i pärm,, jag e jättenöjd !!!
monica35 är inte uppkopplad   Svara med citat