Visa ett inlägg
Gammal 2005-10-08, 16:59   #2
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad

Tja, för svenska förhållanden är det väl ett bra pris... Men visst blir man fundersam på varför den ska kosta så mycket här när den kostar runt 6000 i USA (där den också finns i en billigare varient för runt 4000).. Nåja... inte mycket att göra åt!
En grej som inte jag gillar är att man måste ha den ansluten till datorn när man broderar (det är därför den är förhållandevis billig, för att man inte betalar för en dator i maskinen som i andra broderimaskiner).
Programvaran har jag inte hört mycket gott om bland de amerikanska användare jag sett skriva om den, men man kan naturligtvis använda andra program till den här maskinen också!
Testa den! Både att sy och brodera! Och den ska brodera det DU bestämmer, inte en försäljare! Och den ska sy i tyg som DU bestämmer! Som någon skrev i ett annat ämne: försäljarnas tyg brukar vara av det slga som vilken leksaksmaskin som heslt kan sy snyggt i!
Gillar du den har du ju fått både sy- och brodermaskin till ett hyfsat pris! Har du redan bra symaskin finns det bättre alternativ, dock!
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat