Visa ett inlägg
Gammal 2003-12-11, 19:16   #20
susforsell susforsell är inte uppkopplad

Talking

Hejsan Annika
Jag har en Janome 10000 som jag köpte för ca 1år sedan och jag är mycket nöjd, den sy otroligt fint MEN jag har fruktansvärda upplevelser med Husqvarna disigner 1 (2st) dom höll på att få mig knasig det var bara fel jag kunde inte sy nästan ett enda broderi utan att det krånglade den hoppade och for, drog ner matrialet i maskinen broderiarmen funkade int UTBYTT ja det var bara fel hela tiden, jag sprang som en galning fram och tillbaka till affären som jag köpt den Till slut så orkade jag bara inte utan jag sa till att nu får det vara nog nu får du ta tillbaka denna skit maskin(jag hade ju bara haft den några månader och bara fel och åter fel det började faktiskt redan första kvällen att krångla)Då sa hon hon inte skulle ta tillbaka maskinen utan att jag skulle vända mig till reklamationsnämden då blev jag väldigt både arg och ledsen. Vände mig då till husqvarna i Jönköping(blev vänligt bemött där) dom fixade så att jag fick lämna tillbaka den till affären .Men jag fick betala till henne i affären för att jag hade haft maskinen hos mig.Jag tänkte ta pengarna för tusan bara jag slipper ur detta
Detta var mitt lilla inlägg .Lycka till med din maskin Hälsningar från en alldeles ny medlem
Susanne.
susforsell är inte uppkopplad   Svara med citat