Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-22, 08:12   #3
CaNinEn CaNinEn är inte uppkopplad

Ja precis! Jag tycker ju att det borde kunna gå att sy ihop en fleecemössa (tre lager fleece) till barnet utan hoppstygn och på ett par stretchjeans så borde det gå att sy på en midjemudd. Tycker inte det är så mycket begärt va? Jag menar om inte denna starkare maskinen klarar det, vad ska då fixa det....jag ska väl inte behöva skaffa en industrimaskin heller! ;P Hehe

Nä jag ringde butiken igår och pratade med dem. De ringde i sin tur till service som sa att den borde skickas till dem för att "klocka" nålarna mot griparna eller vad det nu hette. Jag fattar att det verkar som om det har med timingen att göra, så vi kan ju hoppas att det är enkelt fixat. Rullfållsproblemet däremot verkar ju mer skumt, men det måste nog vara nåt tok med programmet. Så det blir ju till att snällt skicka iväg maskinen då o den här gången blir det nog ingen lånemaskin under tiden tyvärr. Urk, jag kommer känna mig som en strandad val ju ;P Jaja, de påstod att det inte borde ta mer än 1-2 veckor. Vi får väl se... =)
CaNinEn är inte uppkopplad   Svara med citat