Visa ett inlägg
Gammal 2005-10-07, 12:42   #27
Hellebelle Hellebelle är inte uppkopplad

Exclamation Ååå tack Lotta och alla ni andra som vill hjälpa mig!!

Hej!

Jag tänkte passa på att fråga vad jag kommer att tjäna på mest. Det är så här att innan jag köpte Husqvarnas program Customizing plus och Digitizing plus med kortläsare så tänkte jag köpa Embirds grundprogram. men bestämde mig för att köpa Husqvarnas gamla program i stället för att man får med en riktig instruktionsbok på svenska med dom programmen.

Det jag vill kunna göra i mina program är först och främst att kunna läsa över broderier till mitt kort till maskinen och kunna titta på hur dom ser ut. Jag vill även rita upp bilder och scana in och sedan stygnsätta och brodera ut. Jag vill från ett broderi kunna klippa bort delar på broderiet och sätta dit delar från ett annat broderi.

Och nu det viktigaste av allt. vill jag kunna dela mina broderier så att dom går att brodera i min plus hoop-båge.

Sen tycker jag det är kul att ladda ner gratisbroderier. Har kollat mycket bland Husqvarnas broderier men där finns inte mycket jag är intresserad utav. Jag är mer intresserad av tomtar, troll, älvor, enhörningar, symboler och sånt.

Nu undrar jag finns allt det där med i nyaste husqvarna programmet 3D Emroidery Studio som jag vill kunna göra i ett program?

Nu finns det ju säker mer och mer saker man upptäcker att man vill kunna göra i ett broderiprogram som jag nyss upptäckte det där viktiga att man måste splita designs för att kunna brodera i min plus hoop-båge men om man tänker på det jag berättat att jag vil kunna göra?

Bästa hälsningar Helen
Hellebelle är inte uppkopplad   Svara med citat