Ämne: Embird fråga
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-05, 10:22   #18
Sotis Sotis är inte uppkopplad

UAC kan du lugnt låta vara avstängd!
Och jag känner igen det där med att Norton klamrar sig fast alltför väl! Såååå himla morsk är jag inte, utan rätt försiktig av mig, men har till slut lärt mig att bara jag ser till att ha allt säkerhetskopierat (har en extern hårddisk, köpt för ett fåtal hundralappar) kan man ta ut svängarna lite mer och prova sig fram vad som kan tas bort och så. Ibland blir det fel, men då får man backa tillbaka ett steg och prova något annat...
Inga problem alla att ha Embird på två datorer! Jag har det på fler än så och det är helt tillåtet. Man får, licensmässigt, bara köra på en dator i taget, men rent tekniskt är det inget som hindrar det, förutom att jag ju bara kan vara på ett ställe i taget...
Embird är inte bara ett bra program, utan man har bra policy gentemot sina kunder. Man ger oss förtroende och tillåter oss att göra saker som att ladda ner fritt och använda på flera maskiner. Uppgraderingar är gratis eller till en rimlig summa vid helt nya versioner. Detta faktum, att man ger oss frihet under ansvar gör att jag verkligen med glädje köper just deras produkt! Förutom att jag, som sagt, tycker det är en fantastisk produkt!
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat