Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-27, 02:37   #103
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad

trött och trög

Jag har köpt janome från England... visserligen är det ett år sedan nu... det gick bra. jag tänkte inte ett dugg på garantier och service osv. Faktiskt. Tur kanske att maskinen var som den skulle kanske. Min symaskinsman sköter om mina maskiner så gott sååå

Verkar det som om vissa säljer till norden och vissa inte? Bara för ett par veckor sedan så gjorde jag en förfrågning på en Janome coverpro. Då fick jag veta att om jag köpte den så skulle frakten bli ungefär 500;. de var fullt medvetna om att det var den maskinen och vart.
när jag nu tänker på det så har jag någon liten minnesbild om att även min betalning strulade men att vi ordnade upp det manuellt. fast det var nog något med att min bank inte godtog mottagaren (har någon sådan grej på mitt kort)

Jag har läst hela tråden men klockan är ju halv 4 på morgonen...tänkte bara berätta hur det gick när jag shoppade från England.

Har en systerdotter i Newcastle så i värsta fall så kan man ju gå den vägen med om man vill ha en Janome trots allt... hahahah det här med symaskiner är lite som vilket hocky eller fotbolls lag man håller på... ganska intressant faktiskt.

sorry e trött så jag svamlar nog mest... gonatt
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat