Visa ett inlägg
Gammal 2005-10-01, 16:23   #22
Hellebelle Hellebelle är inte uppkopplad

svar till Irene Månsson

Hej!

Nepp, jag mins inte riktigt men jag tror inte jag talade om vad jag skulle ha programmen till. Utan jag trodde att det ingick i grundprogrammet. Så säljaren har ju inget med det här att göra.

När jag köpte bågen av en i husqvarnaburiken så lät det som att det skulle ju vara busenkelt att bara brodera ut broderier som man tex laddat ner från nätet i den bågen så jag trodde inte man behövde något extraprogram eftersom jag talat om för hene vilka programm jag köpte begagnade.

Innan jag skaffade husqvarnas programm så hade jag faktiskt tänkt skaffa embird men då jag är ortorligt dålig på engelska och jag inte kuna hitta nån info om det fanns någon instruktionsbok att ladda ner på svenska så besklöt jag mig för att köpa husqvarnas programm där man fick med en rejäl bok på svenska att bläddra i.

Som jag tolkade det efter att ha frågat några om råd här på sysidan så skulle embirds grundprogramm vara samma sak som husqvarnas grundprogram men tydligen inte nudå.

Jag var ju väldigt snurrig av all info som jag inte förstod mig på heller då jag inte kunde eller hade hört nånting om broderiprogram tidigare.
Hellebelle är inte uppkopplad   Svara med citat